Šri Šri Jogos užsiėmimai “Jogos studija AI|YOGA”, Pylimo g. 20 (priešais Reformatų parką)

RYTINIAI ARBA VAKARINIAI LAIKAI:

I, III ir V 7.15 val. ryte

II, IV 19.30 val. vakare

Jogos užsiėmimai


Jogos užsiėmimai tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. Stiprinamos visos raumenų grupės, gerinama laikysena, lankstumas bei ištvermė.

Rytiniai laikai:

Pirmadienis, trečiadienis, penktadienis 7.15 – 8.30 val. ryte

Vakariniai laikai:

Antradienis, ketvirtadienis 19.30 – 20.30 val. vakare

Jogos praktikų metu atliekamos, asanos (fiziniai pratimai), užbaigiama atsipalaidavimu, pranajamomis (kvėpavimo pratimai) ir meditacija.

Kaina:

  • 1 kartas 15 Eur.
  • 8 kartų mėnesio abonementas 64 Eur.
  • 12 kartų abonementas mėnesiui 75 Eur.
Kas yra Šri Šri joga?

Šri Šri joga – tai gryna ir autentiška jogos forma. Tai – pilna jogos disciplina, harmonizuojanti kūną, kvėpavimą, protą ir sielą. Per amžius praktikuotos jogos asanos ir senovės šventraščių išmintis, pateikiamos lengva ir džiaugsminga forma, kuri įneša į kasdienį gyvenimą naują kokybę.

Šri Šri Joga apjungia visus pagrindinius jogos kelius (Hatha – Jnana – Bhakti – Karma – Raja joga).

Šri Šri jogos užsiėmimai subalansuoja sveikatą, nuramina protą, palengvina chroniškas ligas, tokias kaip nemiga, astma, diabetas, hipertenzija, migrena.

Užsiėmimai puikiausiai tinka tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems jogams.

Ką duoda Šri Šri joga:

Kūnui:

  • Sustiprina vidaus organus ir pagerina jų veiklą
  • Didėja lankstumas
  • Stiprina raumenis ir kaulus
  • Gerina laikyseną ir kūno centruotumą
  • Gerina virškinimą, medžiagų apytaką ir imunitetą
  • Gerina neurologinių ir endokrininių organų veiklą

Protui:

  • Vysto intuiciją
  • Mažina įtampą
  • Aštrėja intelektas
  • Gerėja atmintis
  • Didėja aiškumas
  • Atsiskleidžia kūrybiškumas

“Joga rytais – visada gera dienos pradžia! Pradėjau lankyti jogą rytais dar 2008 m., keitėsi mokytojai, vietos, bet poveikis išliko tas pats – geresnė fizinė savijauta, daugiau optimizmo ir produktyvesnė diena. Todėl nepaisant įvairių kasdienių rūpesčių ir įtempto darbo grafiko, vis tęsiu ir bent kelis kartus per savaitę pradedu rytus su joga ir meditacija P.S. Pastaraisiais metais pas Karoliną.” (Lina, 40 m.) 

“Puikūs reguliarūs užsiėmimai, neabejotinai duodantys naudos tiek kūnui, tiek ir protui. Galiu drąsiai tvirtinti, kad jų dėka lengviau pakėliau karantiną. Pradėjusi praktikuoti jogą su Karolina rugsėjį, dabar džiaugiuosi sutvirtėjusiu kūnu ir ramesniu protu. Labai rekomenduoju visiems. “